tisdag, september 12, 2006

Ok, årets garderobsröj...

Seriöst, det här går inte längre, min garderob får snart någon att alarmera Sociala Myndigheterna för HERREGUD!! Ni anar inte. Jag, i min strävan att bli nikotin-fri har ju...eh...gått upp en del och kanske 90% av garderoben är...useless. Och renderar en del KLÄDSPADERMOMENTS i arla morgonstund. Vilket renderar en del...röra. Och just därför..BILDER!! Eftersom jag lever med en man som VIKER SINA KALSONGER!!!


















Det här är min mans garderob.

















Och här är min... Vi är OLIKA.


Detta renderade årets garderobsröj. Bilder kommer när jag är klar. Svanö-kläder ska vara just på SVANÖ, och kläder som inte kan klara min enorma kroppshydda just nu ska PLOCKAS UNDAN så de inte genererar ett ANFALL AV GRÅT OCH ÅNGEST SOM BRUKLIGT NÄR MAN PROVAR SINA LEVIS 29 TUM.

Jag. Är. Fet. Och. Ämnar. Ändra. På. Det. NU!!!


20:09

Meddelar att jag är klar. Och kvar i garderoben finns typ 5 t-shirts, några jeans och lite partyklänningar. That's it. Jag får ta ett banklån. Hjälp mig Nordea. Make things possible...*insert happy, hopeful melodie*

Eller så får jag banta. Vad väljer man, och vad är dyrast?