lördag, januari 13, 2007

Storm igen...

Fast strömmen har vi, som ni märker, fått behålla.


Igår bokade vi biljetter och hotell till en liten löööööve-vacation i GBG. Vi ska se Cabaret, bästa matplatserna, bokat meny, sen hotell. Vi har egentligen inte råd. Men va f-n...:D

Inatt skulle jag velat ha en filmkamera, jag skrattade så sängen hoppade...

Vid 04: *SWISH* Mitt täcker gör en stage-left. Tittar förvånat och ser älsklingen likt Prins John snusa in sig i det och somna om. Va F-N!!!!!
*sliter i mitt täcke som han vaktar som vore det kronjuvelerna*
-GE MIG TÄCKET, DET ÄR MITT!!
-*med beslöjad röst och otäcka ickevakna ögon* Om du ger mig en bra validation...
*bänder upp vänsterhanden, han hugger med höger*
-Ditt täcke är här!!*peka pedagogiskt på ihopknölat täcke i fotändan*
-Nej.
-Jo.

Efter att jag försökt börja andas normalt efter tysta skrattkramper kunde jag till slut rycka täcket ur hans händer, slängde på honom hans eget som han mycket förnöjt snusade in sig i...

Dessa nätter...*sminkar över påsar under ögon*