söndag, januari 07, 2007

Usa-änka.

Ja, jag VET. Det var 100 år sen jag uppdaterade. Men ni vet hur jag är, utgår från mig själv och struntar i andra...*S*

Allt är väl. Surfade igenom mina bilder på flickr för att se om det var något för privat för att lämna ut till Massan. Men det var det nog inte. Så håll tillgodo. Och hörni! Man DÖR inte av att kommentera! ;o)) Vare sig bilder eller text.

Älsklingen är i Atlanta. Eller just nu över Atlanten. Landar om..*tittar på klockan* två timmar. Dotter16 har idag återgått till internatet. Dotter15 är hämtad hos pojkvän och tvättar maskin efter maskin..Son18 ser skräckis med polare i källaren och de låter sådär "interädda" som bara NäsatnVuxnaMän" låter i grupp för att inte skämmas. Döttrar20 har det bra hos sig själva. Julen är utstädad. Sen dag imorgon=sovmorgon. Nice!!

1 Comments:

At 7:00 em, Anonymous Anonym said...

Är det stora blogguppdaterardagen idag? ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home