lördag, januari 20, 2007

Razmataz.

Vi har ett så spännande liv. Nu har vi möblerat om köket och slängt ut extrakylen som inte behövs längre nu när de två 20-åringarna flyttat. Bara tre barn kvar! Normalt juh!! Svensson!


Snö har vi fått. Och nu ska jag bjussa på ett foto på nya organisationen i köket... :) Ett ögonblick!

Och...... alltså anledningen till rubriken är: Zeppelin!! Vi hittade den skivan i Norrtälje på extrapris i somras. NU spelar vi den. Visst, vi har all tid i VÄRLDEN, våra barn är ju stora och behöver oss inte alls. Hahahaha... Hur många småbarnsföräldrar har jag hört yttra detta? Nå, de kommer bli varse.

2 Comments:

At 2:23 em, Anonymous Anonym said...

Besökte du mig, eller var det bara en dröm? ;) Jag klantade bort ditt inlägg, bland all spam. Kom tillbaka! :)

 
At 2:42 em, Blogger Sajilije said...

Hello anonymous.... Kanske bra om du lämnar ett visitkort om du vill att jag ska besöka dig....;)

 

Skicka en kommentar

<< Home